Zadania

Zadania można mieszać w serie, jakie prowadzicie pod warunkiem, że w odpisie nie będzie więcej niż jeden quest.

Zadanie 1 ( dla człowieka) - obowiązkowe
Rozpoczynamy trening!
Już od jakiegoś czasu jesteś w Projekcie Hope, dlatego w końcu podjąłeś decyzje o udoskonaleniu swoich umiejętności. Składasz formularz na szkolenie, które ma na celu przygotowanie Cię do walki zaklętym orężem. Nim to nastąpi poddają Cię badaniom krwi, by odpowiednio przypisać Cię do grupy. Podziel się z nimi Twoją historią z tego okresu czasu! Jest on przyjemny, a może wręcz przeciwnie? Niezależnie od Twoich przemyśleń nagroda jest warta wszelkich trudów.

Nagroda: Certyfikat przejścia szkolenia w postaci własnej zaklętej broni. 
Wymagania: Min. 400 słów 
-------------------------------------------

Zadanie 2 (dla wampira) 
Na ratunek ... ! 
Rzadko zdarza Ci się używać mocy, lecz w tym dniu było to konieczne. Ludzkie dziecko odłączyło się od swoich rodziców i nie wiadomo dlaczego samo wyszło poza placówkę Projektu. Na jego nieszczęście wdrapał się na niestabilną konstrukcje, która w każdej chwili może się zawalić, a samo nie da rady zejść. Zrozpaczone i wystraszone dziecko próbuje wezwać jakąś pomoc, lecz w okolicy nie ma nikogo prócz Ciebie. Zrobisz dobry uczynek i pomożesz dziecku? A może skorzystasz z okazji, by zdobyć łatwy posiłek... W końcu nikt by Cię o to nie podejrzewał.

Nagroda: W zależności od drogi:
- Uratuje: Dodatkowa moc
- Zabije: Zwiększenie rangi niebezpieczeństwa. 

Wymagania: Min. 500 słów

---------------------------------------
Zadanie 3 (dla obu gatunków) - obowiązkowe
W poszukiwaniu stanowiska!
Zacząłeś mieć lekkie wyrzuty sumienia, że wszyscy mają swoje zajęcie w Projekcie, a Ty nie. Szwendasz się z jednego przydziału do drugiego i wciąż nie wiesz, do czego się zgłosić. Może kadra rolnicza? Gastronomiczna? Może uda Ci się dostać do wojowników? Musisz coś wybrać... W końcu przydałoby się coś zrobić dla Projektu.

Nagroda: Stanowisko wybrane w zadaniu.
Wymagania: Min. 400 słów.
---------------------------------------

Zadanie 4 (dla człowieka)
Błękitna róża
Miałeś już dość siedzenia w budynku Projektu, dlatego za przepustką opuściłeś jego teren. Znalazłeś się na mieście rozpoczynając swój spacer. Nie chciałeś się za bardzo oddalać, lecz ciekawość zwiedzenia miasta była zbyt silna. Po pewnym czasie dokonałeś dość dziwnego znaleziska. Na ulicy leżały oberwane płatki jakiegoś niebieskiego kwiatka... Prawdopodobnie róży, a obok nieco zaschniętą plamę krwi.. Zacząłeś się zastanawiać, czy lepiej się nie wycofać, lecz w tym czasie podszedł do Ciebie z pozoru niewinnie wyglądający chłopak o oczach błękitnych niczym najczystszy ocean. Przedstawił się jako Adrien Sol i podał Ci różę o niebieskim odcieniu. Co zrobi z Tobą ten młodzieniec? Staniesz się jego oblubienicą czy, w przypadku mniej pięknej płci - posiłkiem? Podejmiesz walkę? Ulegniesz? W końcu to jedynie wampir.

Nagroda: Błękitna róża, którą możesz wykorzystać w zadaniu nr.6
Wymagania: Min. 500 słów


Zadanie 5 (dla obu gatunków)
Awaria zasilania!
Nic nie wskazywało na taki obrót wydarzeń. Wszystkie urządzenia elektryczne nagle zgasły włącznie ze wszystkimi światłami. W Placówce zapanowała kompletna ciemność i nikt nie wiedział dlaczego. Zapanowała lekka panika wśród ludzi oraz wszystkich dzieci... Ktoś musi się zająć tą sprawą. Możesz nieco złagodzić sytuacje na swoje sposoby, pobiec do kadry nadzorującej z pytaniem o problem lub od razu znaleźć przyczynę. Skąd możesz wiedzieć, że za brakiem prądu może stać wróg, który powoli przygotowuje się do ataku?

Nagroda: -Możliwość zmiany stanowiska na któreś z Wojowniczych lub Technicznych ( wliczają się również te, z dopiskiem "Za zgodą Administracji" ) - Informacje, które usłyszałeś od .... o .... , które należy wykorzystać w ....  zadaniu ( <-- To zadanie wejdzie w życie wkrótce ) 
Wymagania: Min. 600 slow 


Zadanie 6 ( Dla obu gatunków) 
Wyprawa do osamotnionego wynalazcy
Nic nie wskazywało na to, że dostaniesz to zadanie. Wszyscy informatorzy, jak i zwiadowce mieli inne misje, więc to właśnie ciebie poproszono o udanie się poza placówkę projektu do Inaho - Chłopaka, który zajmuje się usprawnianiem , bądź tworzeniem nowych technologii dla Projektu. Miał on przekazać coś naukowcom z placówki , by ci zaczęli lepiej badać ludzką krew. Twoje zadanie było proste... wystarczyło jedynie znaleźć jego pracownie, odebrać przesyłkę i wrócić najlepiej w jednym kawałku. Jedyny haczyk polegał na tym, że chłopak niezbyt chciał ci przekazać tej paczuszki. W zamian za to będziesz musiał mu podarować coś wartego uwagi.

Nagroda:
Dla człowieka:
- Dostaniesz okazje dokładnego przebadania krwi i wykrycia rodzaju czynnika RH. Da ci to możliwość ulepszenia swojego żywiołu.
Dla wampira: 
- Testowane tabletki, które po zażyciu zapobiegają objawy spożycia ludzkiego jedzenia na 24h.
Dla obu Gatunków:- Przenośny scyzoryk z wbudowaną latarką przydatny w Zadaniu 5
WymaganiaMin. 600 słów 


Zadania są w fazie tworzenia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz